Помічник керівника
Консультаційний Центр Асоціації виробників молока шукає кандидата на посаду "Помічник керівника проекту".
Працівник на даній посаді виконуватиме такі функціональні обов'язки:
- Ведення діловодства: складання листів, запитів й інших документів, підготовка презентацій, звітів тощо, необхідних для роботи керівника.
- Прийом і перевірка правильності оформлення підготовлених документів та передача їх керівникові.
- Підготовка засідань і нарад, які проводитиме керівник (збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників про час і місце проведення, порядок денний), ведення й оформлення протоколів нарад.
- Спілкування із клієнтами та консультантами компанії.
- Переклад документів (укр.-англ, укр.-рос.).
- Виконання особистих доручень керівника.
Ми цінуємо людей із такими компетенціями:
― супервайзинг ― навички щодо контролю й координуванню зустрічей, проектів, тощо — усього, що доручає керівник;
― універсальність ― здатність якісно виконувати широке коло обов’язків, уміння адаптуватися до умов ділового середовища, що швидко змінюються;
― ефективні комунікації ― вміння вести переговори та знаходити спільну мову із різними спеціалістами;
― навички системного аналізу проблем — вміння запропонувати декілька можливих рішень (оптимальне, резервне й «кризове» ― на випадок розвитку подій не «за сценарії планом»);
― коректна поведінка з будь-якою конфіденційною інформацією;
― вільне володіння комп’ютерною технікою .
Ми пропонуємо:
- Роботу в сучасному офісі типу А в м.Умань.
-
Постійне навчання та розвиток. Працівники компанії беруть участь в навчальних програмах, семінарах, тренінгах та інших подіях ГК «Дикун», у ряді зустрічей з відомими бізнесменами, громадськими діячами та політиками на базі компанії. Ми компенсуємо тренінги та навчання персоналу як в Україні, так і закордоном, а також стажування персоналу закордоном. В компанії є бібліотека бізнес літератури, аудіо та відео навчальних матеріалів, презентацій від передових бізнес-тренерів України та світу на різні теми.
-
Ми надаємо кваліфіковану медичну консультацію нашим працівникам.
-
В компанії є команда високопрофесійних спеціалістів, які надають кваліфіковану юридичну та фінансову консультацію працівникам за потреби.
-
Усі працівники та члени їх сімей знаходяться під захистом охоронної компанії «Гайдамаки».
-
Ми організовуємо святкування ряду подій протягом року за рахунок компанії.
- Графік роботи: пн-пт. 8:00-17:00, вихідні - сб. та нд.
Вам цікава дана вакансія? Надсилайте ваше резюме із заголовком "Помічник керівника проекту КЦ АВМ" та бажаним рівнем зароібтної плати на ел.пошту hr@avm-ua.org